سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرفان جوادی بسیجی نونهال پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان (عج) در مسابقات دهه فجر سال جاری  مقام سوم مسابقات کشتی آزاد رشته نونهالان شهرستان اسلامشهر را کسب نمود

 

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقات کشتی آزاد نونهالان و نوجوانان با حضور 310 کشتی گیر در خانه کشتی اسلامشهر برگزار شد. در این مسابقات 310 کشتی گیر از شهرهای رباط کریم، ،گلستان، نسیم شهر، چهاردانگه و پردیس در 13 وزن به رقابت پرداختند.که عرفان جوادی در رشته نو نهالان مقام سوم این مسابقات را کسب و مدال نشان سوم را دریافت نمود .


نظر()

  

بیسجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان(عج)و نماز گزاریان مسجد حضرت صاحب الزمان(عج)، در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) از سوی نشریه فرانسوی شارلی ابدو؛ هم زمان با شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی21 بهمن ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با برگزاری تجمع اعتراضی این حرکت زشت را محکوم کردند.حجت الاسلام محمد فاضل ستاری، امام جماعت مسجد در این آیین با بیان اینکه این حرکت نخ نما توطئه جدید استکبار جهانی علیه مسلمانان جهان است، تصریح کرد: دشمنان جهان اسلام بدانند با این حرکت ها، اسلام و مسلمانان محبوتر از گذشته خواهند شد.

شرکت کنندگان در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی چون، ما عاشق محمد (ص) هستیم، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن و همچنین با سر دادن شعارهایی مانند لبیک یا محمد و لبیک رحمت العالمین اقدام نشریه شارلی‌ابدو را محکوم کردند.


نظر()

  

به مناسبت سالروز پیروزی جمهوری اسلامی ایران 40نفر تعداد سه حلقه از حلقه های صالحین بسیجیان پایگاه حضرت صاحب الزمان (عج) به اردو زیارتی قم و جمکران اعزام شدند. 

              چهارمین اردوی کاروان زیارتی قم و جمکران پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج)از تاریخ 93/11/23لغایت 94/11/24 برگزار شد.

   و با عنایت به اینکه نوجوانان بسیجی سازماندهی شده در حلقه های صالحین دارای ویژگیهای خاص و منحصر به فرد خود می باشند این اردو ؛ ویژه این عزیزان قرار داده و در طول مسیر داخل اتوبوس  به  حرم مطهر حضرت معصومه (ع) توسط اساتید  بحث های معرفتی واعتقادی صو رت گرفت و در مسجد جمکران  اعضاء کاروان به کتابخانه مرکزی راهنمایی  و با کتابهای مذهبی و علمی مسجد  آشنا شدند.کاروان ضمن زیارت حرم مطهر و شرکت در برنامه های نماز جماعت حرم به صورت منظم،و اجرای  برنامه های ویژه ای  ا از توصیه و نصیحت های لازم از اساتید بهره مند گردیدند.

.اردوی قم جمکران


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


حضور باشکوه بسیجیان ولایتمدار پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان (عج)حوزه 287 ابوذرغفاری  سپاه  اسلامشهر در راهپیمایی 22 بهمن
بسیجیان ولایتمدارپایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان (عج)حوزه 287 ابوذرغفاری  سپاه  اسلامشهر همراه مردم مومن  و شهیدپرور اسلامشهر با شکوه تر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

بسیجیان ولایتمدار پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان (عج)حوزه 287 ابوذرغفاری  سپاه  اسلامشهر در کنار مردم ولایتمدار شهرستان اسلامشهر همچون گذشته این بار و در 22 بهمن 93 نیز با شکوه خاصی در صحنه حاضر شده و از آرمان های رهبری و انقلاب دفاع کردند.


نظر()

  

بانگ الله اکبر همزمان با سی ‌و ششمین فجر انقلاب اسلامی در آسمان اسلامشهر طنین‌انداز شد.

طنین الله اکبر بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان (عج) خیابان 20 متری حضرت صاحب الزمان (عج)  اسلامشهردر شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

به گزارش معاونت فرهنگیی و اجتماعی  پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان ،بانگ الله اکبر همزمان با سراسر کشور و از ساعت 21 در آسمان شهر اسلامشهر طنین انداز شد.

 

 


نظر()

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ