سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 سفر معنوی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان(عج) در مناطق عملیاتی سرزمین نور با هدف ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و تقویت باورهای دینی و انقلابی،

کاروان راهیان نورپایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان(عج) در قالب کاروان 22 نفری حلقه صالحین انصار رده سنی جوانان  در آستانه سال نو و آغاز بهار طبیعت سال 94 عازم سرزمین های نور شدند ،

امیرپورجوادی آبادی با اشاره به بازدید از مناطق عملیاتی والفجر 8 (اروند کنار)، مناطق عملیاتی کربلای 4 و 5 در شلمچه ، یادمان طلائیه که از برنامه های این سفر معنوی بوده است افزود : امنیتی که امروز با ایثار و خون پاک شهیدان رقم خورده ، بخشی از هویت تاریخ این سرزمین است و باید این هویت دینی و انقلابی ما به زیباترین شکل ممکن ، به نسلهای آینده انتقال داده شود.

 


نظر()

  

مدیر کل بنیادشهید وامورایثارگران شهرستانهای استان تهران طی حکمی امیر پورجوادی را به سمت سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین منصوب کرد.

برادر بسیجی امبر پور جوادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان (عج)ومعاون سرمایه انسانی حوزه 285 سلمان فارسی اسلامشهر طی حکمی به سمت سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین منصوب کرد.  

 به گزارش «ایثار»، متن حکم نادر نصیری به این شرح است:

جناب آقای امیرپورجوادی

با سلام

نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقمندی شما به جامعه ایثارگری، جناب عالی را به سمت سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین منصوب می‌نمایم.

بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آن‌ها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند.

خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل(ره) خدمت به نبی اکرم(ص) است و به فرموده مقام معظم رهبری تکریم شهیدان تکریم ایثار و اخلاص است، تکریم دل‌های نورانی و جانهای لبریز از صفا و نورانیت است.

امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور، با بسیج تمام امکانات و سرمایه‌های های سازمان، با رویکردی فرهنگی تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید.

 

توفیق جناب عالی را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد متعال خواستارم.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

دیدار بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان (عج) با فرمانده پایگاه

در آستانه سال نو و آغاز بهار فاطمی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان(عج)با فرمانده پایگاه برادر امیرپور جوادی در منزل وی  دیدار کردند.

فرماندهی پایگاه در این دیدار گفت: بهار فاطمی را با تجلیل و تکریم از خاندان شهدا وبسیجیان عزیز آغاز می‌کنیم و این را مایه خیروبرکت در راستای خدمت‌رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانیم.

برادرپور جوادی  گفت: بسیجیان عزیز همانطور که در  دوران هشت سال دفاع مقدس  با ایثار و شهادت خود ثابت کردند که ولایت مداری را باید با جان ثابت کرد.

فرماندهی پایگاه اظهار داشت: امروز تمامی مردم ومسوولین وظیفه دارند تا قدردان ایثار ، صبر ، مقاومت و از خودگذشتگی خانواده شهدا، رزمندگان وبسیجیان عزیز بوده و به این واسطه فرهنگ ایثار و شهادت که خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان نظام است را خنثی نمایند.

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی گفت: پیوند مستحکم و نا گسستنی مردم با نظام و حمایت همه جانبه ملت از دولت باعث اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی شده و این پیوند باعث می شود تا اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی عملی و اجرایی شود.

وی تأکید کرد : اگر رشادت و از خودگذشتگی شهیدان نبود معلوم نبود چه بلایی بر سر مردم ایران می آمد ، امروز همه مردم شرایط کشورهای افغانستان ، عراق ، پاکستان و کشورهای حاشیه را نظاره گر هستند که چه بر سرمردم آنها آمده ، امنیت و اقتداری که نصیب ایران شده به برکت خون شهیدان انقلاب به دست آمده است 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ