سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیدار بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان (عج) با فرمانده پایگاه

در آستانه سال نو و آغاز بهار فاطمی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان(عج)با فرمانده پایگاه برادر امیرپور جوادی در منزل وی  دیدار کردند.

فرماندهی پایگاه در این دیدار گفت: بهار فاطمی را با تجلیل و تکریم از خاندان شهدا وبسیجیان عزیز آغاز می‌کنیم و این را مایه خیروبرکت در راستای خدمت‌رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانیم.

برادرپور جوادی  گفت: بسیجیان عزیز همانطور که در  دوران هشت سال دفاع مقدس  با ایثار و شهادت خود ثابت کردند که ولایت مداری را باید با جان ثابت کرد.

فرماندهی پایگاه اظهار داشت: امروز تمامی مردم ومسوولین وظیفه دارند تا قدردان ایثار ، صبر ، مقاومت و از خودگذشتگی خانواده شهدا، رزمندگان وبسیجیان عزیز بوده و به این واسطه فرهنگ ایثار و شهادت که خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان نظام است را خنثی نمایند.

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی گفت: پیوند مستحکم و نا گسستنی مردم با نظام و حمایت همه جانبه ملت از دولت باعث اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی شده و این پیوند باعث می شود تا اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی عملی و اجرایی شود.

وی تأکید کرد : اگر رشادت و از خودگذشتگی شهیدان نبود معلوم نبود چه بلایی بر سر مردم ایران می آمد ، امروز همه مردم شرایط کشورهای افغانستان ، عراق ، پاکستان و کشورهای حاشیه را نظاره گر هستند که چه بر سرمردم آنها آمده ، امنیت و اقتداری که نصیب ایران شده به برکت خون شهیدان انقلاب به دست آمده است 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 برگزاری...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ